panerai watches replicas Basisschool de Vijzel

Ons team

Samen zijn wij OBS De Vijzel. Onderwijs is onze passie. Aangenaam!

Karen Oosterling

Directie

Cynthia Kamp

Kwaliteitscoördinator

Stephanie de Kroon

Kwaliteitscoördinator (interim)

Anne Rooker

Leerkrachtondersteuner

Romy Homan

Leerkracht groep 1-2-3

Sabine Ensink

Leerkracht groep 4-5-6

Sabrina Muis

Leerkracht groep 4-5-6

Anita van de Helm

Leerkracht groep 7-8

Renate Stam

Leerkracht 7-8

Lilian Soerotomo

Onderwijsassistent & Administratiemedewerker

Waarom werken bij onze school?

• Wij zijn een klein, hecht team.
  • We kennen alle kinderen en de lijnen tussen leerkracht- leerling- ouders zijn kort.
  • Wij zijn continu bezig met ontwikkelen (nieuwe doelen stellen), verbeteren (het nog beter doen) en vernieuwen (het anders doen).

Werken bij Allure

Ontdek hier onze vacatures!

Stichting Allure

Stichting Allure is een democratische organisatie waarin personeelsleden ruimte krijgen voor eigen inbreng en zelfsturing. Er wordt geïnspireerd en gemotiveerd en vanuit vertrouwen ruimte gegeven aan processen en eigenaarschap. Dit vertrouwen gaat gelijk op met onze kernwaarde 'Verantwoordelijkheid'. Iedereen is altijd aanspreekbaar op zijn of haar handelen en bereid verantwoording af te leggen.

Door alle collega's wordt gewerkt vanuit een stevig professioneel kader met de volgende uitgangspunten als basis:

• 'Wie het weet mag het zeggen' i.p.v. 'wie de baas is mag het zeggen'

• Je doet wat je zegt en zegt wat je doet in het kader van voorspelbaarheid en transparantie

• Reflectie is een kernwoord voor alle handelingen

Leer van elkaar

Leren staat niet alleen centraal voor onze leerlingen, maar ook voor onszelf. We zoeken onze grenzen op en verleggen onze grenzen om onze blik te verruimen en ons onderwijs te verbeteren en te verbreden.